سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پزشکی بدون کنکور ، پزشکی بدون آزمون 98 ، شرایط بدون کنکور پزشکی

پزشکی بدون کنکور ، پزشکی بدون آزمون 98 ، شرایط بدون کنکور پزشکی 98

خرید صندلی پزشکی پولی بدون کنکور 97

رشته پزشکی یکی از رشته های پر متقاضی می باشد که رقابت برای تحصیل در ان بسیار بالاست. خرید صندلی پزشکی پولی بدون کنکور یک راه ساده برای ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته پزشکی می باشد، البته تحصیل از این طریق شامل صرف هزینه خواهد بود که بسیاری از دواطلبان برای سهولت در ورود به این رشته و علایق شخصی این هزینه را پرداخت می نمایند.

داوطلبان عزیز در گرایش های 7 رشته ذکر شده هم میتوانید بدون کنکور و باخرید صندلی تحصیل کنید.

در واقع خرید صندلی دندانپزشکی یا همان روند پذیرش دانشجو دندانپزشکی پولی به گونه ای است که داوطلبان با پرداخت شهریه بسیار بالا و بدون کنکور میتوانند وارد دانشگاه شوند.

افرادی که توانایی مالی پرداخت شهریه های بالا را دارند و همچنین تمایل آنها به تحصیل در دندانپزشکی نیز زیاد است باید بدانند در حال حاضر 22 دانشگاه علوم پزشکی در رشته های مختلف دانشجوی پولی جذب میکنند.

پزشکی بدون کنکور * بدون کنکور پزشکی  * بدون آزمون پزشکی * ثبت نام پزشکی * ثبت نام بدون کنکور پزشکی * ثبت نام بدون آزمون پزشکی * شرایط پزشکی بدون کنکور * رشته پزشکی بدون کنکور * رشته پزشکی بدون آزمون * ثبت نام بدون آزمون رشته پرشکی 98

همانطور که می دانید رشته های پزشکی ،دندانپزشکی و داروسازی رشته هایی هستند که بازار کار بسیار بسیار خوبی دارند. علاقه مندان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شده و بعد از فارغ التحصیلی به عنوان پزشک، دندانپزشک و داروساز فعالیت نمایند و درآمد بالایی کسب نمایند پس هزینه های تحصیل برای اغلب داوطلبان یک سرمایه گذاری محسوب می گردد.

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور 97

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور به صورت سالیانه به استناد قیمت تمام شده خدمات آموزشی دانشجویی متناسب با نرخ تورم  و حداکثر تا 15%مشمول افزایش سنواتی خواهد بود. شهریه رشته بدون کنکور پزشکی به شرح ذیل می باشد:

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور 25.000.000تومان

خرید صندلی پزشکی پولی- خرید صندلی پزشکی بدون کنکور 97

شرایط تحصیل بدون کنکور رشته های پزشکی

امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری بدون کنکور در رشته های پزشکی نیز امکان پذیر می باشد جهت اطلاع از شرایط تحصیل و میزان شهریه می توانید با کارشناسان سبز مشاوران تماس حاصل فرمایید.

شرکت داوطلبان در کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک، پذیرش داوطلبان صرفا از مقطع دیپلم است و مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم با سابقه گذراندن واحدهای درسی در موسسات آموزش عالی و دانشگاهی دولتی و غیردولتی داخل و خارج کشور در برنامه آموزشی دانشجو در نظر گرفته نمی شود.

پزشکی بدون کنکور در ایران * پزشکی بدون کنکور در کیش 97 * پزشکی بدون کنکور در تهران * شهریه پزشکی بدون کنکور * پزشکی بدون کنکور در کیش 96 * رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد * رشته های بدون کنکور پزشکی 98

دانشجویان پذیرفته شده در  رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی دوره تحصیلی علوم پایه را در شعبه کیش پردیس بین الملل سپری نموده و بعد از موفقیت در آزمون جامع علوم پایه، در دانشکده های پردیس بین الملل تهران به تحصیل می پردازند.

داشتن دیپلم کامل متوسطه (سه ساله) و پیش دانشگاهی (برای داوطلبان نظام جدید) بامعدل نهایی کتبی سال سوم  حداقل 16و نمره کتبی سال سوم دبیرستان هر یک از دروس فیزیک ، زیست شناسی و شیمی نیز حداقل 16 باشد لازم به ذکر است که برای داوطلبان ریاضی و فیزیک به جای درس زیست شناسی درس حسابان محاسبه می گردد که لازم است حداقل 16 باشد.

نکته:

پزشکی بدون آزمون

رشته پزشکی بدون کنکور

ثبت نام رشته پزشکی

پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام رشته پزشکی بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور رشته پزشکی 98

مشاوره تحصیلی

 

هر ساله شاهد ثبت نام داوطلبان زیادی در کنکور تجربی هستیم که علاقه شدیدی به قبولی و تحصیل در رشته های پزشکی (پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی) دارند و در راه قبولی در رشته پزشکی سختی ها و مشقات زیادی را تحمل می کنند. شاید دلیل استقبال زیاد از این رشته، موقعیت اجتماعی مناسب و درآمد بالای آینده ی فارغ التحصیلان رشته پزشکی باشد. سوالی که هر ساله ذهن بسیاری از این داوطلبان را درگیر می کند این است که آیا ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی وجود دارد یا نه؟ به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در مورد امکان ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی (پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی) در دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و علمی کاربردی به طور کامل صحبت کنیم.

ثبت نام پزشکی بدون کنکور در دانشگاه های علوم پزشکی 97

در پاسخ این سوال که ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی پزشکی (پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی) حقیقت دارد یا خیر باید بگوییم که امکان پذیرش بدون کنکور رشته های پرشکی (به صورت بورسیه دولتی و تحصیل رایگان) وجود ندارد و تحصیل رایگان در رشته های پزشکی تنها با ثبت نام در کنکور سراسری 97 و کسب رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی کنکور سراسری 97 امکان پذیر است. اما خبر خوب این است که امکان تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی به صورت خرید صندلی پزشکی و تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی دولتی به شرط پرداخت شهریه وجود دارد. برای خرید صندلی پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی با مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور تماس بگیرید.

خرید صندلی پزشکی/ پزشکی بدون کنکور

تحصیل بدون کنکور پیراپزشکی هم امکانپذیر است. از جمله این رشته های پیرا پزشکی  می توان به رشته های زیر اشاره کرد:

لیست رشته های بدون کنکور پیراپزشکی

کاردانی اتاق عمل

کاردانی تجهیزات فنی اتاق عمل

کاردانی آزمایشگاه تشخیص پزشکی

گیاه‌پزشکی

کاردانی دامپزشکی

مهندسی پزشکی

کاردانی هوشبری

کاردانی مامایی

کاردانی علوم آزمایشگاهی

کاردانی تکنسین سلامت دهان

و…

پزشکی بدون کنکور در ایران

شهریه پزشکی بدون کنکور

پزشکی بدون کنکور در کیش 98

رشته های بدون کنکور پزشکی 98

تحصیل در این رشته ها دارای تعهد می باشد یعنی داوطلبان پذیرفته شده باید تعهد خدمت 3 بار مدت تحیصیل خود را بپذیرد.

داوطلبان بعد از اتمام تعهد دوره خدمت اجازه ادامه تحصیل را دارند.

دارا بودن مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی در هر یک از رشته های نظری (ریاضی،تجربی، انسانی)

داشتن حداقل 18 سال سن و حداکثر 24 سال (برای پسران با احتساب سربازی 26 سال تمام)

دارا بودن سالمت جسمانی، روحی و روانی که باید توسط پزشک تایید گردد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد لیست های رشته ها و شرایط ثبت نام در آنها می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد 97

بدون آزمون پزشکی

ثبت نام پزشکی

ثبت نام بدون کنکور پزشکی

پزشکی بدون آزمون

مشاغل علوم پزشکی، یکی از بهترین بازارکار ها در ایران

امروزه بازار کار یکی از مهمترین ملاک های داوطلبان برای انتخاب رشته دانشگاهی بوده و پزشکی نیز یکی از مشاغلی است که در تمامی سالیان اخیر نیاز کشور به آن بیشتر شده و همچنان کشور ما، فارغ التحصیلان این رشته را با آغوش باز پذیرفته و بازار کار خوبی را برای آنان فراهم می نماید.

دانشگاه پردیس بین الملل یا پردیس خود گردان دوره ای مشابه دوره های روزانه و دولتی است با این تفاوت که فقط هزینه بالاتری حتی نسبت به دانشگاه های آزاد دارد اما مدرک این دانشگاه معتبر است و عنوان پردیس بین الملل روی مدرک ارائه شده قید نمی شود و فرصت مناسبی را برای بازارکار فارغ التحصلان این رشته ها فراهم کرده است .

هدف از تاسیس پردیس دانشگاهی این بوده است که طی 2 سال گذشته بسیاری از داوطلبان به دلیل نبود امکان تحصیل در دانشگاه های داخل ایران به خارج از کشور مهاجرت می کردند و مشکلات زیادی برایشان ایجاد می شد بنابراین برای رفع این گونه مسائل، پردیس های دانشگاهی در بیش از ده استان ایران تاسیس شدند .

 

برای مشاوره پزشکی بدون کنکور به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید

برای مشاوره پزشکی بدون آزمون به سایت مراجعه نمایید.

پزشکی+درباره پزشکی+رشته پزشکی+شرایط پزشکی+پزشکی رشته